Fredags planer

Ikväll är det Black light party på Wollomooloo på agendan! (Innebär tydligen att man skall klä sig så vitt som möjligt men framgår inte riktigt i titeln.) Kände mig därför tvungen att köpa mig lite äkta, svensk partydricka att bjuda på till förfesten. Sjukt vad billigt det är med alkohol här i Holland. Fick ge 15€ för den här jäveln, rena paradisen för alkoholister på låg budget! Har inte behövt legitimera mig en enda gång heller och i Sverige skulle jag inte ens få lov att köpa, galet vad olika det kan vara. Nu skall jag fixa mig och sen skall jag gå och fika med en svensk tjej jag hittat här i Utrecht. Trevlig helg!Bild
One thought on “Fredags planer

Leave a Reply

