I Sverige!

Kom tillbaka till Sverige i tisdags efter en väldigt lång resa, fick spendera natten på flygplasten så dagen efter var jag halvt levande. Drog även på mig någon värk/feber/illmående-sjuka på vägen som jag precis lyckades återställa mig ifrån. Därför gjorde jag en nyttig smoothie till frukost idag för att hjälpa kroppen på traven lite. Måste även klaga på hur sjukt kallt det är här i Sverige nu. Känner mig som en torrboll trots att jag dränker mig själv i kräm. Nu är det långkalsonger och yllekofta som gäller! 

Bild

Leave a Reply

