Frankfurt airport på hemväg mot Sverige!

image

Först och främst vill jag be om ursäkt för bloggupphållet. När min Macbook gick under (dränkte den ofrivilligt i te) gick även min blogg under men förväntas vara back on track i början på 2014! Just nu befinner jag mig på flygplasten i Frankfurt och väntar på mitt fly till Göteborg. Skall till Sverige över julen och hälsa på familj och vänner. Skall bli väldigt kul faktiskt! Äta julbord och annat svenskt! Skall faktiskt direkt till IKEA och äta årets första julbord direkt efter min ankomst. Hur svenskt är inte det?

Leave a Reply

