Fredagsmys x 2!

Fredagsmyste med mina hembakade specialiteter när jag kom hem runt 18 tiden. Sen så bestämde min käraste och jag att vi skulle fredagsmysa med, så gick och köpte popcorn (färdigpoppade för holländare har inte hört talas om micro) och var redo för att se på film! Ett problem bara. Efter 30 minuter märkte vi att vi såg på olika filmer! Jag såg en version från 2003 medan han såg den från 2011 (vilket var den vi skulle sett)! Så kan det gå när man kollar film tillsammans på Skype. Riktiga ilandsproblem. Och yes, jag dricker te ur en termos nuförtiden. Samma sak som jag alltid dricker vatten ur vattenflaska. Använder bara glas för att förvara mina sminkborstar. I’m so unique.IMG_20131115_173241IMG_20131115_192138

One thought on “Fredagsmys x 2!

Leave a Reply

