Shopping

Är mest stolt över min lilla rosa termos som jag kan dricka varmt te ur påväg till skolan. Kan tillägga att jag cyklar till skolan varje dag så måste först lära mig trixet att cykla utan händer. Eller så dricker jag den bara när jag kommer fram. Får sova på saken. Köpte även ankelvikter som jag så länge velat ha så blev väldigt glad när jag äntligen hittade de. Perfekt för att försvåra en hel del övningar när man tränar! Kul att testa att träna med de.IMG_20131110_152933

Leave a Reply

