Last friday night

Sammanfattning av gårdagen går såhär: Jag mötte upp min “buddy coach” och vi tog en drink på campus. Sen gick vi till hennes favoritställe i centrum och drack några glas “Kriek” (jättegod belgisk öl som inte smakar öl.) Efter att pratat i flera timmar drog vi till Amsterdam och mötte upp hennes vänner och satt och pratade och drack på en uteservering. Trött och glad tog jag nattåget tillbaka till Utrecht. Alltid en upplevelse att åka kollektivt på natten! Testade även jag holländarnas kända “bitterballe”(godare än vad de låter) och gjorde även mitt första besök i en coffeshop. Väldigt skumt ställe.ee

4 thoughts on “Last friday night

      1. Vad jag har märkt så är det mest hippes eller jamaicasnubbar med dreads som röker. Har inte märkt av att “vanliga” människor gör det faktiskt..

Leave a Reply

