Godmorgon!

Enda sen jag flyttade till Holland har jag haft de konstiga drömmarna någonsin. Allt ifrån mardrömmar till bara helt sjuka drömmar. Undrar varför? Kan bero på att väggarna är tunnare än de tunnaste tunnan så jag vaknar lite då, då av och på så sätt minns jag drömmarna bättre. Brukar vakna av de mesta, här om dagen hörde jag en kille “Noo, don’t do that! Let’s go!” Och en väldigt påverkad tjej “I’m gonna do this! Haha I’m doing this! Yes!”, “Nooooo! Don’t! Come NOW!”. Så höll de på i en 10 minuter.
Otroligt underhållande! Undrar vad de sysslade med..2013-09-12 18.37.35

Leave a Reply

