Work hard, play hard!

Fredags kvällen får gå till studierna.. Men det är okey eftersom det är min födelsedag imorgon! Fyller hela 19 år! Förväntar mig frukost på sängen och presenter i mängder, just sayin.. (Ofrivilligt rim) Skall egentligen inte fira min födelsedag nått speciellt eftersom jag redan firat lite innan jag flyttade från Sverige. Så imorgon skall jag på ESN Introduction day, på en International students träff. Det blir en heldags aktiviter med allt från boat tour och sightseeing till middag, drinkar och partaj.. Min roommate skall också dit eftersom hon är en utbytesstudent från Beligen. Är jätte excited! Nu skall jag äta choklad och fortsätta plugga!IMG_20130906_160543

3 thoughts on “Work hard, play hard!

  1. Fan Va gott! Kul att du bor med en brud trodde typ först du hyrde ett rum hos ett gammalt par haha:) duktig du är som pluggar så mycket 😀 jag är lika lat som init tiden haha!

      1. Haha nä snacka om att Init var slappt. .man är typ lite arg på att dem inte piskade en mer och förberedde en på verkligheten! Haha ofta smäller fram fikabrödet varje kvart!

Leave a Reply

