Day off!

Idag hade jag inga klasser så istället för att gå till skolan har jag fixat en del annat nödvänligt. Har faktiskt hunnit med hel del. Ger mig själv en high-five för det! Detta är lite utav de jag har gjort idag: Dammsugit och dammat, handlat mat, lagat maten jag handlat, sett en man blotta sig i sitt vardagsrumsfönster för gångpasserande (creepy), letat efter en bokhandel utan att hitta den, gått ut för andra gången och hittat den, efterskickat studielitteratur, studerat osv. Nu skall jag äta och sen dra till gymmet!
2013-09-04 13.27.152013-09-04 13.27.48 copy
2013-09-04 16.34.21 1 copy

2 thoughts on “Day off!

Leave a Reply

